Interactieve etalages
Voorbijgangers scannen de advertentie in de etalage
De voordelen van digitale advertenties in uw etalage
Passanten zullen eerder aandacht besteden aan een woning wanneer zij hier gemakkelijk meer informatie over kunnen vinden.
Wanneer iemand langs een makelaarskantoor loopt is de kans groot dat diegene even snel naar het woningaanbod kijkt. Het nadeel aan de A4 advertenties in de ruit is echter dat er maar beperkte informatie en foto’s op passen. Een QR-code en/of NFC-tag zouden hier perfect toegepast kunnen worden door de geïnteresseerde direct door te verwijzen naar de advertentie op uw website!
Een bijkomend voordeel voor u is dat wij u maandelijks (wekelijks is ook mogelijk) een Analytics Rapport sturen. Hiermee kunt u precies inzien hoe vaak uw advertenties gescand worden en welke woningen het meest gewild zijn.
De verschillende mogelijkheden
Uiteraard zijn er verschillende mogelijkheden om QR en/of NFC toe te passen. Bij iedere optie ontvangt u van ons een aantal dynamische QR-codes welke wij voor u beheren. Ook ontvangt u maandelijks een Analytics Rapport waarmee u een overzicht heeft van het aantal scans.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Enthousiast geworden?
Bel ons gerust eens om de mogelijkheden te bespreken
085 -130 4394